4 Mayıs 2011 Çarşamba

Çöp İşi Tekniği *************Refuse Work Technique

Kurdele Nakışı Çöp İşi Tekniği


Kurdeleden Çöp İşi Tekniği 1 Çöp işi tekniğinde ben 7mm’lik ipek kurdele kullandım..3 mm lik kurdeleden de olabilir..ilk olarak kurdele iğnemize kurdelemizi takıp iğneyi kumaşın altından üste alıp 2 numaralı kısma düz batım yapıyoruz ve iğnemizi tekrar kumaşın altına alıyoruz
Kurdele Nakışı Çöp İşi Tekniği 2 Kumaşın altına aldığımız kurdelemizi bu sefer 3 numaralı kısımdan kumaşın üzerine alıp 4 numaraya batıp 5 numaralı kısımdan tekrar kumaşın üzerine alıyoruz..
Kurdeleden Çöp İşi Yapımı 3 Kumaşın üzerine aldığımız kurdelemizi bu defa yaklaşık olarak 2 cm lik mesafe bırakıp 5 numaralı kısıma batıp tekrar kumaşın altına alıyoruz…
Kurdeleden Çöp İşi Yapılışı 4 Tekrar ilk yaptığımız gibi  ve de şekilde de görüldüğü gibi işlemi tekrar ediyoruz..Daha iyi anlaşılması için numaraları takip etmeniz yeterli olacaktır sanırım..
Kurdele Nakışı Çöp İşi Tekniği Ve sonuçta bu şekilde bir çöp elde ediyoruz:)

Kurdele Nakışı Papatya Tekniği

Kurdeleden Papatya Yapımı 1 Aslında pek papatyaya benzemese de ismi öyle geçtiği için ben de değiştirmedim:)..Bu teknikte 10 mm ipek kurdele kullandım ve tabi yardımcı araç olarak da kalem:)..İlk olarak kurdelemizi kumaşın üzerine alıyoruz..
Kurdele Nakışı Papatya Tekniği Yapılışı Tekrar aynı noktadan kurdelemizi kumaşın altına alıyoruz..
Kurdele Nakışı Papatya Tekniği 3 Ve kurdelemizin tamamını kumaşın altına almadan arasına kalem geçiriyoruz.. Kalemin çapı kadar olan kısmını kumaşın üzerinde bırakıpdiğer kısmı kumaşın altına alıyoruz..
Kurdele Nakışı Papatya Tekniği Çiçeğimizin yapraklarını tamamladıktan sonra ortasına boncuk dikerek süslüyoruz