9 Mayıs 2011 Pazartesi

CAİLLOU (KAYU) OYUNCAK BEBEK ÖRGÜSÜ

CAİLLOU (KAYU) OYUNCAK BEBEK ÖRGÜSÜ

kayu örgü bebek

CAİLLOU (KAYU) ÖRDÜM KIZIMA ÇOK SEVİYOR O AFACAN KARAKTERİ ŞİMDİYSE OYUNCAĞI İLE OYNUYOR HİÇ ŞİKAYETİM YOK DOĞRUSU OLDUKÇA DA EĞİTİCİ BİR PROGRAM
caillou
NASIL MI ÖRDÜM
ÖNCE 25 ER İLMEK ATARAK BACAKLARINI ÖRDÜM SONRA VUCUDUYLA BİRLEŞTİRDİM DÜMDÜZ ÖRDÜM BASIN SONUNA GELİNCE DE AZALTARAK KESTİM İŞTE BU KADAR BASİT
caillou
 SONRA KOLLARINI ÖRDÜM 20 İLMEK BAŞLAYARAK SONRA DA ŞAPKASININ SİPERİNİ
caillou

caillou
ŞİMDİ DE DİKTİM DİKİŞ YERLERİ ARKAYA DENK GELECE SONRA İÇİNİ ELYAF DOLDURDUM BOYNUNU İSE BİR İP YARDIMIYLA SIKTIRDIM SONRA GÖZLERİ KAŞLARI BURNU VE AĞZINI İŞLEYEREK YAPTIM
caillou
ENSON KASKETİNİN SİPERLİĞİNİ DE YAPTIM
caillou

DAHA ÖNCE AMİGURUMİNİN HER TÜRLÜSÜNÜ DENEDİM AMA  BU KADAR AZ ZAMANDA BİTİRDİĞİM HİÇ OLMAMIŞTI NE YALAN SÖYLEYEYİM ARTIK TÜM OYUNCAKLARI ŞİŞLE ÖREREK YAPACAĞIM
caillou