3 Mayıs 2011 Salı

caillou bebek yapımı------caillou doll making

caillou bebek yapımı-------caillou doll making

Çocuklarınız için çok sevimli örgü oyuncaklar ve yapımı ile birlikte yapabileceğiniz bir caillou (kayyu), şirin bebek ve kurbağa el örgü amigurumi modeli.
örgü oyuncak
İp: 150 gram
Tığ: 1 numara
Şiş: 4 numara
Ön arka ve kollar, bebeğinizin bir hırkasının ölçüsünde olacak şekilde evde bulunan iplerinizle tığla örün. Kol kesimi yapmayın. Arkaya 28 santim zincir çekerek başlayın. Çizgili olarak devam edin. 25 santim sonra arka yaka oyuntusunu yaparak bitirin. Önlere 14 santim zincir çekerek başlayın. Çizgili devam edin. 22 santim sonra ön yaka oyuntusunu yaparak omuzlan kapatın. Kollara 18 santim zincir çekerek başlayın. İki yandan artırarak devam edin 13 santim sonra kol genişliği 22 santim olacak şekilde bitirin. Kol ağzından ve etek ucundan ilmek alın. Kol ağzına 8 sıra. etek ucuna 4 sıra 1 ters. 1 düz lastik örün. Ön ortasından ilmek alın. 4 sıra lastik örün. Önlere yuvarlak cepler örüp hırkayı bitirin.
OYUNCAKLAR
Sevgili Zehra Kurt (evin neşesi) kardeşimden çocuklarınıza yapacağınız sevimli oyuncaklar, tığla sık iğne olarak örün. Beden kısmını oluşturun. İçini elyafla doldurun. Baş ve ayaklarını da sık iğne yaparak içini elyafla doldurup bedenle birleştirin. Üzerine şort ve yeleği giydirin. Kaş, göz ağız ve burun işleyin. Kurbağanın başının alt ve üst kısmını ayn ayrı örün. Kırmızı ile ağız kısmın, yuvarlak örüp araya yerleştirin. Gözleri yaparak başın üstüne dikip bitirin.